Når du har 1 0 0 0 ting å ta tak i

 

Da er det viktig at du jobber riktig!

Hvis du vil nå målet ditt, det målet som jeg vet at du innerst inne ønsker at du når med bedriften din i år så er muligheten her nå!

Nå har du august, september, oktober, november, og desember– det er kjempelang tid.

Ikke bare la dagen gå og la dagen ta deg med alle disse 1000 oppgavene .
Hva skal til?

  1. For det første, du må vær klar - krystallklar - klinkende klar på hva målet ditt er.
    Jeg vet at du innerst inne vet hva du ønsker å oppnå i år, la oss få det ned på papiret.

  2. Nummer to. Du må vite hva slags områder som er viktigst for deg. Du er bedriftseier og du har 1000 ting å ta tak i og alt ER faktisk ikke like viktig. Det kan virke slik, jeg kjenner meg godt igjen, men alt er faktisk ikke like viktig.
    Så du må prioritere de oppgavene som er absolutt viktigst, de som du må ha mest fokus på. Du vil føle at du har bedre kontroll når du gjør dette.

  3. Og nummer tre - du må se litt på måten du jobber på for å være sikker på at du jobber riktig. Vi har så stort forbedringspotensial med måten vi jobber på og skal du lykkes i år så må du være bevisst på hvor du har forbedringspotensiale! Hvor mye tid har vært bortkastet bare i dag? For min del kan jeg enkelt se hvor jeg har kastet bort for masse tid.

Så her er dagens råd: Finn tid til å sette deg ned og jobbe med dette, så fort som mulig, slik at du jobber med å ha planen. Du vil føle at du har bedre kontroll og oversikt i bedriften din.

Trenger du oppskriften, malen, steg for stegene?

Jeg har den. 

Bare gå inn på på hjemmesiden – der kan du laste ned gratis for da er enkelt for deg å sette i gang OG få dette gjort. 

Det er NÅ det starter.  


Klikk og del om du liker.

Jeg håper at du setter pris på 60 SEKUNDER rådene. 
Det er disse enkle grepene vi tar hver dag som gir resultater. 
60 SEKUNDER (#34).

Om du fikk verdi, kan du like den på Facebook
Takk, det betyr mye for meg.